6 Dakikada TÜRKİYE ile Tanışın! (51 KÜÇÜK ŞEHİR)

İşte Türkiyemizin pek bilinmeyen şehirlerinin SÜPER Özellikleri!
1. Bölüme gitmek için: azslow.info/loft/m4Z2eZmTqnWAkKo/video&t
İnstagram: burakcelikyt
Kanalımıza Abone Olun: goo.gl/8JGc7k
Özel teşekkür: Oyun videoları paylaşan bu azerbaycanlı kardeşimizin kanalına dilerseniz abone olabilirsiniz.
azslow.info/load/a-5YSPCGLtBtxyh0JaPL8Q.html
Bu Videoda Kullandığım Müzikler: İncompetech.com - Kevin MacLeod
Merhaba. Ben Burak Çelik. Benim ilgi alanlarım çok çeşitlidir. Başta senaryo yazmayı ve kurgulamayı cok seviyorum. Savaşlar olmak üzere, Uzay, Tarih, Coğrafya, Arkeoloji, Bilgi, Gündem, Ekonomi gibi alanlara ilgim var. Ve dolayısıyla bu tarz içerikler üretiyorum. Siz yine de beni, ben olduğum için kabul edip abone olun. Çünkü her tarza videolar paylaşıyorum! Haftada bazen 1 bazen 2 video geliyor. Abone olmayı unutma!

Şərh 

  1. Burak Çelik

    Burak Çelik

    Il əvvəl

    Türkiyenin videoda da belirtildigi gibi üretimi var, ancak üretim bize son günlerde yetmemeye basladı. Umarım ekonomik krizi bir an önce atlatırız

    • Deli oyun lahanası lahanacıoğlu

      Deli oyun lahanası lahanacıoğlu

      6 ay əvvəl

      aynen

    • Mehmet Pekgül

      Mehmet Pekgül

      7 ay əvvəl

      Burak çelik olmazsa hayat yaşanmaz

    • enes Bozgoz

      enes Bozgoz

      10 ay əvvəl

      Oh sounda bir isi aksaray dan baseti

    • mehmet ali yüksel

      mehmet ali yüksel

      Il əvvəl

      Amin

    • Ali Sefa Bilek

      Ali Sefa Bilek

      Il əvvəl

      abi 1 dolar 6.01 YTL

  2. PolatFN

    PolatFN

    2 gün əvvəl

    5:05 Tokat

  3. MURAT

    MURAT

    3 gün əvvəl

    Sivas büýük gözüküyor ama küçük

  4. oyun kralı

    oyun kralı

    5 gün əvvəl

    1:42 işte şehrim ömür boyu yaşayacağım

  5. burhan yaşar

    burhan yaşar

    6 gün əvvəl

    Yozgat ve ANTALYA

  6. Froze Mob

    Froze Mob

    8 gün əvvəl

    Niğde

  7. Ömer Faruk ÇELİK

    Ömer Faruk ÇELİK

    9 gün əvvəl

    @Burak Çelik bu arada b.k ığdırınki malatyanınkinden daha iyi bizim malatyadakiler sulu sulu etli metli oluyo. Iğdırlı arkadaş ığdırdan kayısı getirdi tadsız tutsuz birşey. Tatlı sevmiyosan bilemem.

  8. Veli Aysel

    Veli Aysel

    9 gün əvvəl

    Yozgat en ortadaki memleket yozgatlıyım

  9. Ali Aras Boztas

    Ali Aras Boztas

    11 gün əvvəl

    5:13 Dersim

  10. Sabire Demir

    Sabire Demir

    13 gün əvvəl

    03

  11. Leyla Gündoğdu

    Leyla Gündoğdu

    22 gün əvvəl

    Mersin yok 😑

  12. Şeref Uçar

    Şeref Uçar

    25 gün əvvəl

    ters laleler hakkari şehrine özgüdür ama tunceli bingöl bitlis şırnak gibi doğu illerindede yetişir orta anadoluda ise kahramanmaraşın afşin ilçesinde yetişir

  13. bünyamin özyürek

    bünyamin özyürek

    26 gün əvvəl

    Abi ben yozgat lıyım

  14. nebahat türüdi

    nebahat türüdi

    Ay əvvəl

    KASTAMONU

  15. Oguzhann Kskn

    Oguzhann Kskn

    Ay əvvəl

    Biz Sinop takı hapishaneye girdik

  16. Mir Bedirhan Ekin

    Mir Bedirhan Ekin

    Ay əvvəl

    1:16 BATMAN💗💞 Edit:batman için petrolü söylemeyi unutmuzsun.

  17. mkf çtk

    mkf çtk

    Ay əvvəl

    Bro biz uşak da ysiyoruz buranin tarhanası da çok meshur

  18. Mermer Snfkgk

    Mermer Snfkgk

    Ay əvvəl

    karabük lüler

  19. Asmin Dogruer

    Asmin Dogruer

    Ay əvvəl

    Malatya

  20. Asmin Dogruer

    Asmin Dogruer

    Ay əvvəl

    Yalan söyleme malatya kayısı ile meşhur madem öyle malatya neyiyle meşhur

  21. Gamerxx _00adam

    Gamerxx _00adam

    2 ay əvvəl

    3:20 bende memleketimin bir başarısı varmı diye merak ediyodum

  22. Mali Mali

    Mali Mali

    2 ay əvvəl

    Isparta lavanta ve gül üreticisi . süpersin abi

  23. Mali Mali

    Mali Mali

    2 ay əvvəl

    ben ıspartalıları çok seviyom abi . ama antalyalıyım

  24. Kıvanç Çağlar Topal

    Kıvanç Çağlar Topal

    2 ay əvvəl

    Bartın

  25. Muhammed Berşan Akbaş

    Muhammed Berşan Akbaş

    2 ay əvvəl

    0:29 Memleketim Amasya Amasyalı olan +1

  26. ŞABAN ÖZDEMİR

    ŞABAN ÖZDEMİR

    2 ay əvvəl

    ABİ USAK BİR BATANİYE DEGİL ÇÜNKÜ BİZDE TARHANA BULUNDU TARHANA BİZE AĞİT VE TRENMİ SEKERMİ NE İLK BİZDE YAPİLMİS

  27. Y T

    Y T

    2 ay əvvəl

    Düzcede Saman dere şelalesi var 2:16

  28. Metehan Yavuzlu

    Metehan Yavuzlu

    2 ay əvvəl

    4:44 Sinop❤❤❤

  29. wıe du so ıst

    wıe du so ıst

    2 ay əvvəl

    Diyarbakır 8000 yaşındadır Trabzon 4000 yaşındadır Öbür yerler kaç bin yaşındadır orasını bilmiyorum Antalya bayağı yaş eski dönemde oralarda mağaralar bulunuyor Mağaralarda insanlar yaşarmış Belki de 15000 sene 30.000 önce İnsanoğlu değir Adam 7000 sene önce gelinis Ik ınsan Laz dili 8000 sene önce dünyaya gelmiş inanmayan kitapla ağrıyabilir Insan moğolistan'dan 12000 sene önce dünyaya yayılmış Hindistan'ın bile 40.000 senelik tarihi var Molistan cinda öyle İnsanoğlu Afrika'dan taşınma Insanlar anayurdu Afrika olması gerekiyor

  30. wıe du so ıst

    wıe du so ıst

    2 ay əvvəl

    Antalya bayağı yaşlıdır Eski dönemde eskilerde mağaralar orada bulunur eski çağlarda

  31. sanane adımdan 08

    sanane adımdan 08

    3 ay əvvəl

    Gümüşhane

  32. Yunus Avan

    Yunus Avan

    3 ay əvvəl

    Osmaniye

  33. Furkan efe dağkiran

    Furkan efe dağkiran

    3 ay əvvəl

    5:36 yozat abi yozgatın bodusu su da meşhurdur tek yozgatta var bodu❤❤ yozgat lılar bilir bodu yu❤❤❤❤

  34. omer baba gamer

    omer baba gamer

    3 ay əvvəl

    4:25 nevsehir liler

  35. Furkan Özcan

    Furkan Özcan

    3 ay əvvəl

    Osmaniyem severk izliyorm🤣🙏

  36. sude marie

    sude marie

    3 ay əvvəl

    1:42 bartın

  37. Zeydin Bt

    Zeydin Bt

    3 ay əvvəl

    Ters laleler bitlis ilindede görülmektedir.

  38. PEYNİR KEDİ

    PEYNİR KEDİ

    3 ay əvvəl

    03:10 Kastamonu ♥♥♥♥♥♥ ve diger tüm İller ♥♥♥♥♥

  39. TOmBİŞ KAFA

    TOmBİŞ KAFA

    3 ay əvvəl

    6.5 osmaniye

  40. Muhammed

    Muhammed

    3 ay əvvəl

    00:29 Gömdün reis

  41. Türk Men

    Türk Men

    3 ay əvvəl

    2:57 ISPARTAAAAAAAA ❤❤❤(gül emojisi bulamadım)

  42. SAVURDU YARRANİ REİS

    SAVURDU YARRANİ REİS

    3 ay əvvəl

    1:37 》BAYBURT❤❤❤

  43. Hasan Bartu

    Hasan Bartu

    3 ay əvvəl

    Abi Çamkırı değil Çankırı

  44. Bay Pipo

    Bay Pipo

    4 ay əvvəl

    sinop 3 sn. diyojenin doğduğu yeri antik kentliğini limanını falan da anlatsaydın keşke :)

  45. Moon Ball

    Moon Ball

    4 ay əvvəl

    Karabük

  46. Zjgdh Fyjgf

    Zjgdh Fyjgf

    4 ay əvvəl

    ÇORUM u hiç semiyon heralda beni üzme lütfen

  47. Drift Masters

    Drift Masters

    4 ay əvvəl

    ABİ FINDIĞIN BAŞKENTİ ORDU

  48. Bthn 39

    Bthn 39

    4 ay əvvəl

    39 K I R K L A R E L İ ❤

  49. {Nyks Ks}

    {Nyks Ks}

    4 ay əvvəl

    Sakarya yok yaa üzüldüm

  50. reşit yıldırım

    reşit yıldırım

    4 ay əvvəl

    Malatyalı olarak kınıyorum 😂 kaysimiza göz dikmeyin

  51. reşit yıldırım

    reşit yıldırım

    4 ay əvvəl

    Ters lale Malatya yılanlı Sivas yama dağında çok sık görülen bir çiçektir 😁 2.46

  52. Burak DOĞAN

    Burak DOĞAN

    4 ay əvvəl

    Nevşehir nerde?????

  53. Turker Okcu

    Turker Okcu

    4 ay əvvəl

    18 Çankırı

  54. Gökmen Bol

    Gökmen Bol

    4 ay əvvəl

    Yav dünyanın en büyük fındık üreticisi ordudur bunun aksini iddaa eden giresunludur Fındık Ordunundur

  55. Hafize Alkoc

    Hafize Alkoc

    4 ay əvvəl

    Diyer ülkeler türkiye cumhuriyeti Çok güzel

  56. Fimbdx Sndnxx

    Fimbdx Sndnxx

    4 ay əvvəl

    Mardin yok

  57. Harun Duran

    Harun Duran

    4 ay əvvəl

    Usak dünyanın en büyük 2. Kanyonuna sahip onu soylemedin

  58. Niniglowtr

    Niniglowtr

    4 ay əvvəl

    3:40 memleketim kırklareli❤❤

  59. Emrah Tuzcu

    Emrah Tuzcu

    4 ay əvvəl

    2:05 düzce 2020 like leyin görsün +1

  60. KUTUP AYISI XD

    KUTUP AYISI XD

    4 ay əvvəl

    3:40 kırklareli :)

  61. Fatma Yetim

    Fatma Yetim

    4 ay əvvəl

    Corum leblebi diyaridir niye atliyorsun bunları pirinci nohutu dünyanın merkezi deyip geçtin teh

  62. Musab Özhan

    Musab Özhan

    4 ay əvvəl

    Abi yalova da yaşıyoruz😭

  63. İbrahim Şavlı

    İbrahim Şavlı

    4 ay əvvəl

    Abi aksarayı çok kısa anlattın

  64. Zeynep

    Zeynep

    5 ay əvvəl

    Keşke Gümüşhaneyi anlatırken pestil köme fotosu koysaydınız kömeye cevizli sucuk diyolarr :(

  65. 『MR』hash ___

    『MR』hash ___

    5 ay əvvəl

    Kütahyalılar +1 lesin görelim

  66. Ayı Boğan

    Ayı Boğan

    5 ay əvvəl

    5:55 ığdır obası

  67. Durmus Aytac

    Durmus Aytac

    5 ay əvvəl

    Ters lale Kahramanmaraş da var koruyor

  68. Furkan özdemir

    Furkan özdemir

    5 ay əvvəl

    Kırşehir

  69. Muhammed Ali Koç

    Muhammed Ali Koç

    5 ay əvvəl

    Amasya yı böyle tanıtmak ayıptır be kral Kaya mezarlarından bahsedebilir din😤😤

  70. ibrahim ilso

    ibrahim ilso

    5 ay əvvəl

    *yalova* canım 😍😍

  71. Utku Özfırat

    Utku Özfırat

    5 ay əvvəl

    Arkadaş herhalde gerçek malatya kayısısı yememiş

  72. Brawl Stars

    Brawl Stars

    5 ay əvvəl

    Giresun +1

  73. Mehmet Ateş

    Mehmet Ateş

    5 ay əvvəl

    Kaşar peyniri KARS a aittir ardahan nerden çıktı

  74. BRAWL STARS DELİSI

    BRAWL STARS DELİSI

    5 ay əvvəl

    Bolu

  75. KELESH _

    KELESH _

    5 ay əvvəl

    Siverek 🇹🇷💪💪

  76. AHB Emirhan Özçelik

    AHB Emirhan Özçelik

    5 ay əvvəl

    Yalova lilar belli etsin

  77. ZorBe HaT

    ZorBe HaT

    5 ay əvvəl

    Çok fakir bir ülkeyiz allaha şükür ama Yine de bizden daha kötü olanlarda var

  78. BAHADIR

    BAHADIR

    5 ay əvvəl

    uşak ka nyonu 2 enbüyük kanon

  79. İzzet ER

    İzzet ER

    5 ay əvvəl

    Gaziantepliyim ama Niğde küçük şehirler arasında bana en samimi gelen şehir. Ufacık, şirin bir memleket. 😊

  80. Virisho YT

    Virisho YT

    5 ay əvvəl

    Dersim❤

  81. İsmail Ulaş

    İsmail Ulaş

    5 ay əvvəl

    Iğdır

  82. Çağan GÖKDEMİR

    Çağan GÖKDEMİR

    5 ay əvvəl

    0.35 artvin

  83. Ela Dalkıran

    Ela Dalkıran

    5 ay əvvəl

    Lan ne bilgisi tarih dersi bu

  84. EFE KURT cevodede

    EFE KURT cevodede

    5 ay əvvəl

    4:00 kKIRŞEHİR LİLER

  85. Utku Caylak

    Utku Caylak

    5 ay əvvəl

    Sakarya yok

  86. emre arslan

    emre arslan

    5 ay əvvəl

    amasya kalesini tokat kalesini unutmussun

  87. ali poyraz açıkel

    ali poyraz açıkel

    5 ay əvvəl

    5:27 Yalova yalovalılar +1leyin

    • AHB Emirhan Özçelik

      AHB Emirhan Özçelik

      5 ay əvvəl

      Ben yalova da yım

  88. Kuş Yuvası

    Kuş Yuvası

    5 ay əvvəl

    5:56 IĞDIR zaten Iğdır da kaysı dan başka bişey yok avm bile müze bile yok yani yaşanacak bi yer değil turistik bi yer değil ben Iğdır da yaşıyorum 12 yıldır hiç memnun değilim gezilecek ve yaşanacak bi yer değil 5 yıldızlı bi otel bile yok

  89. Param Hazır - Yusuf Koçhan

    Param Hazır - Yusuf Koçhan

    5 ay əvvəl

    2:57 buyrun beyler

  90. bekir Gürbüz

    bekir Gürbüz

    5 ay əvvəl

    Kayseri nerde?

  91. Berat jiyan

    Berat jiyan

    5 ay əvvəl

    Diyarbakılıyık

  92. Serap Albayrak

    Serap Albayrak

    5 ay əvvəl

    Şırnaklı ve Iğdırlı varmı?

  93. Selda Kumtepe

    Selda Kumtepe

    5 ay əvvəl

    5:54 Malatyalılar duyun

  94. Hasan Yazıcı

    Hasan Yazıcı

    5 ay əvvəl

    1:37 Bayburt😍😍😍

  95. Zeki Akın

    Zeki Akın

    5 ay əvvəl

    Şırnakta da ters Lale var yanlış bilgi verdin broo

  96. Kadir Kayra Atalay

    Kadir Kayra Atalay

    5 ay əvvəl

    Neden Bolu

  97. mustafa cengiz

    mustafa cengiz

    5 ay əvvəl

    00:57 bingöl

  98. mustafa cengiz

    mustafa cengiz

    5 ay əvvəl

    12 bingöl

  99. Tarihi Bilgiler

    Tarihi Bilgiler

    5 ay əvvəl

    ERZİNCANLILAR BEĞENSİN

  100. Ömer Faruk Kaleli

    Ömer Faruk Kaleli

    5 ay əvvəl

    1:59 Çorum

İrəli