"Necə etməli" & Üslub

Türk Irkının Çoğunluk Olduğu Bütün Ülkeler Birleşseydi?

Bağımsız ve özerk türk devletleri kısaca "hepsi" dahildir. Dünyada türklerin çoğunlukta olduğu bütün ülkeleri birleştirip tek bir ülke haline getirseydik neler olurdu? İyi seyirler!
KANALIMIZA KATILIN:
azslow.info/load/tozSl_U1U3AnLLmxY9qRWw.htmljoin
Video hoşunuza gittiyse 'beğen' tuşuna basmayı unutmayın. Beğendikten sonra da, gelecekteki videolarımı kaçırmamak için kanalımıza abone olabilirsiniz!
İnstagram: burakcelikyt
Facebook: burakcelikmaps
Kanalımıza Abone Olun: goo.gl/8JGc7k
Bu Videoda Kullandığım Müzikler:
AZslow Music Library
E-mail: burakcelikyt@gmail.com
İzlediğiniz için teşekkür ederim!

Şərh 

  1. Patatesin Gazabı

    Patatesin Gazabı

    3 saat əvvəl

    Anlamayanlar için söylüyorum Iran normalde turk olmamasına rağmen cogunluk türkdür ve zaten başlıkta çoğunluğu türk olan diyor +1'leyin herkes görsün

  2. Tahir Kıymazaslan

    Tahir Kıymazaslan

    5 saat əvvəl

    Azınlık isyanında türkçülük akımı işe yaramadı

  3. Huawei MediapadT37

    Huawei MediapadT37

    9 saat əvvəl

    E Rusiyanın yarısı gitti

  4. İsfahan_ Khan

    İsfahan_ Khan

    11 saat əvvəl

    Bide Astana başkent olamaz mı lan

  5. İsfahan_ Khan

    İsfahan_ Khan

    11 saat əvvəl

    Avrupa türkleri yoq

  6. Bülent Baba

    Bülent Baba

    Gün əvvəl

    yaşasın TÜRKÇÜLÜK

  7. Haritalar ve Marşlar

    Haritalar ve Marşlar

    Gün əvvəl

    Dolganya neden yok dolganlar da türk halkıdır

  8. Camalə Mehdiyeva

    Camalə Mehdiyeva

    Gün əvvəl

    Abi İran turkmu ya

    • Patatesin Gazabı

      Patatesin Gazabı

      3 saat əvvəl

      Etnik çoğunluk %50 türk ama normalde fars devleti

    • Loerd Peo

      Loerd Peo

      4 saat əvvəl

      Hatta büyük azerbaycanda İran’ın kuzey bölgeleri vardır

    • Haritalar ve Marşlar

      Haritalar ve Marşlar

      Gün əvvəl

      40 milyon türk yaşıyor

  9. Emre Ali Yücel

    Emre Ali Yücel

    2 gün əvvəl

    Yalnız birinci en çok toğrağı olan olabiliriz çünkü rusya da toprak kaybediyor

  10. Wo W

    Wo W

    2 gün əvvəl

    Allah türkü korusun

  11. Anıl Ortasengun

    Anıl Ortasengun

    2 gün əvvəl

    Macarlar Türk değil

    • •{HK RGBY}•

      •{HK RGBY}•

      9 saat əvvəl

      @Yaşam TV :D ayn

    • Yaşam TV :D

      Yaşam TV :D

      10 saat əvvəl

      Macarlar Türk ama Hristiyan

    • •{HK RGBY}•

      •{HK RGBY}•

      10 saat əvvəl

      Macarların soyu eski türk devletleri dayanıyor hatta macaristan bile kendisinin türk olduğunu kabul etti

    • Yaşam TV :D

      Yaşam TV :D

      2 gün əvvəl

      Macarlar Türk

  12. Hisoka

    Hisoka

    3 gün əvvəl

    finlandiya nerde

  13. yusufcan oyunda hd

    yusufcan oyunda hd

    3 gün əvvəl

    Abi pakistan türk deilmi

    • yusufcan oyunda hd

      yusufcan oyunda hd

      3 gün əvvəl

      @tugrul akpolat şimdi türk deil

    • tugrul akpolat

      tugrul akpolat

      3 gün əvvəl

      Hayır pakistan turkler'in kardeşi

  14. ꧁꧂ E꙰̸R꙰̸R꙰̸O꙰̸R꙰̸ ꧁꧂

    ꧁꧂ E꙰̸R꙰̸R꙰̸O꙰̸R꙰̸ ꧁꧂

    4 gün əvvəl

    Neden bunu yapmıyoruz???? Bi toplanti ayarlayip bunun hakkinda konussak

    • CAN ¿

      CAN ¿

      4 gün əvvəl

      Tamamda özerk diyor sanki Rusya Çin vb özerk Türk devletlerine bağımsızlık vercekler konuşsakta turanı kurmak için büyük bir ekonomiye sahip olmak lazım

  15. my show 8

    my show 8

    4 gün əvvəl

    abi bunun için ne bekliyoruz

  16. ꧁ནმე꧂

    ꧁ནმე꧂

    6 gün əvvəl

    3:13 abd:büyük türk devletinin özgürlüğe ihtiyacı var

  17. ARIAN AYOR

    ARIAN AYOR

    6 gün əvvəl

    iranin tamamini çikart ordan koçum biz türk deyil iranliyiz azeriyiz

    • ARIAN AYOR

      ARIAN AYOR

      4 gün əvvəl

      @Turan Birliği ben zaten azeriyim gerizekali anadolu insanlarinin geni dunyada en b*k gene sahibler yari italyan yari yunan yari rus ve....

    • Turan Birliği

      Turan Birliği

      4 gün əvvəl

      @ARIAN AYOR ve sizin iranlılar neden azerbaycana silah desteği yapmıyor ne olduğu belli olmayan ermenistana silah veriyorsunuz bir kaç gün önce ermenistan genceyi vurdu ve siz neden buna tepki göstermediniz yada neden iran halkı buna tepki göstermedi he söyle yiyorsa bunuda söyle

    • Turan Birliği

      Turan Birliği

      4 gün əvvəl

      @ARIAN AYOR la git bunu azerbaycan halkıyla konuş bak onlar kendilerini türk olarak tanımlayacak onların genleri türk benim de soyum azerbaycan türklerine azerbaycanlılar türkdür

    • ARIAN AYOR

      ARIAN AYOR

      4 gün əvvəl

      @Turan Birliği olm cahilliğinle benim gibi bir ateiste allah dedirtin , azerbaycan cumhuriyeti diye bir şey sahte orasi aran , asil azerbaycan yada atropatekan hep iran sinirlarinin içinde var olmuştur , git biraz tarih çalişib da gel ha bi iki tane portakalda ye beynine iyi ayrica pantü*kçuluğu de birak daha düzgün duşunursun , hap kullananlar gibi bildiğini okuyorsun da bu bu bu bu bu bu bu diye 😂😂😂😂

    • Turan Birliği

      Turan Birliği

      4 gün əvvəl

      @ARIAN AYOR iranlılar azerbaycan türklerini irani olduğunu söylüyor nedeni iran da türklerin birleşmesinden korkuyor

  18. osmanlı ball

    osmanlı ball

    7 gün əvvəl

    🐺🇦🇿🇰🇬🇵🇰🇹🇷🇹🇲🇺🇿🇹🇯🤘🕌

  19. Yusif Seferli

    Yusif Seferli

    8 gün əvvəl

    Vallah kazaklarin yerine Pakistan olmali

    • Yusif Seferli

      Yusif Seferli

      3 gün əvvəl

      @CAN ¿ dogru

    • CAN ¿

      CAN ¿

      3 gün əvvəl

      @Yusif Seferli ama turan birliğinin anlamı Tüm Türk devletlerinin bir bayrak altında yaşaması pakistan Türk değil

    • Yusif Seferli

      Yusif Seferli

      3 gün əvvəl

      Bunu biliyom lakin Pakistanlilar daha cok destek yardim ve kardeslik gosteriyor

    • CAN ¿

      CAN ¿

      4 gün əvvəl

      Kazakistan da Türk devleti sadece bazıları ruslara tercih ediyor bide Pakistan türk değildir ve Pakistan etnik grubunun sadece yüzde 3 ünü Türkler oluşturuyor bide Pakistan Hindistan in baskısından kaçan Müslüman hintlilerdir yani Türk ve hintlinin arasında dağlar kadar fark var

  20. ıllıllı ahmet ıllıllı

    ıllıllı ahmet ıllıllı

    8 gün əvvəl

    Ama yanlış var ıraktada 6 miliyon türkmen var onlarda türk ırkından söyleyim dedim

  21. Gunay Alakbarova

    Gunay Alakbarova

    9 gün əvvəl

    Insallah +1

  22. Laz Rivo53

    Laz Rivo53

    10 gün əvvəl

    Salam ne lan

    • Guler Vatansever

      Guler Vatansever

      2 gün əvvəl

      @꧁꧂ E꙰̸R꙰̸R꙰̸O꙰̸R꙰̸ ꧁꧂ of salam canım cekti

    • ꧁꧂ E꙰̸R꙰̸R꙰̸O꙰̸R꙰̸ ꧁꧂

      ꧁꧂ E꙰̸R꙰̸R꙰̸O꙰̸R꙰̸ ꧁꧂

      4 gün əvvəl

      Salam Azerbaycan lı larin selam verme şekli çoğu türk te şaka amaçlı sizede sucuklar kardesim der tabi sen bilmezsin kucuk kardeşim.

    • CAN ¿

      CAN ¿

      9 gün əvvəl

      Küçük kardeşim sen o küçük kafanı böyle seylere yorma

  23. teklenoji türk

    teklenoji türk

    10 gün əvvəl

    Kazakistan Türkleri bizi sevmiyor sokak röportajları var kendilerini de Türk gormuyor Kazak diyorlar

    • Bilge Göktaş

      Bilge Göktaş

      7 gün əvvəl

      Hayır seviyorlar. Onları ilk biz tanıdık diye ve misafirperver diyorlar. Çoğu seviyor.

    • CAN ¿

      CAN ¿

      9 gün əvvəl

      Bı kısmı bizi ruslara tercih ediyor ama bir çoğu bizi seviyor

  24. Mert Can Pro

    Mert Can Pro

    11 gün əvvəl

    Pakistan türk değilmi

    • CAN ¿

      CAN ¿

      9 gün əvvəl

      Onlar Türk değil topluluklara ayrılıyor pençap ve peştun gibi mesela ama kardeşlerimizdir

    • PEYMAN KAPUKAYA

      PEYMAN KAPUKAYA

      10 gün əvvəl

      Beluç, Peştun, Bengal VB.... gibi birkaç topluluk. Yani Türklükle hiçbir alakası yok. Resmi dilleri Urduca ve bu dilinde Türk dili ile alakası yok, tuhaf şekilde ingilizce de ikinci resmi dilleri. Zaten Pakistan ırkı melez ırklar. Tabi Türk olmayıp da Kardeş dost gibi gördüğümüz tek ülke.

    • teklenoji türk

      teklenoji türk

      10 gün əvvəl

      Hindistan'dan ayrıldılar Türk değiller

    • Yusuf Bıçakcı

      Yusuf Bıçakcı

      11 gün əvvəl

      Değil

  25. Aynur Gurbanowa

    Aynur Gurbanowa

    12 gün əvvəl

    Keşke turan kurulsa dünyayı ele geçirirdik

    • Aynur Gurbanowa

      Aynur Gurbanowa

      4 gün əvvəl

      @Alisamet Güneş inşallah kurulur ama başımıza iyi bir yönetici geçmediği sürece imkansız gibi duruyor

    • Alisamet Güneş

      Alisamet Güneş

      4 gün əvvəl

      @Aynur Gurbanowa Turan'ın kurulmasını İran ve Rusya istemez onden şu an geçtekten Turan kurulmadı ama Turan Ordusu kuruldu yani İnşallah Türkmenistan da vardır. Şu ülkenin başındaki adam Diktatör birisi Türk Birliğine bile üye değil ama halkı Türk olduğunu kabul ediyor tabiki

    • Aynur Gurbanowa

      Aynur Gurbanowa

      10 gün əvvəl

      @Kayra'nın kanalı 20 o zaman niye gündemde diğil

    • Kayra'nın kanalı 20

      Kayra'nın kanalı 20

      10 gün əvvəl

      @Aynur Gurbanowa Kaan sarıaydını izle. Turan çoktan kuruldu. İlan edilmesine 21 gün kaldı.

    • Aynur Gurbanowa

      Aynur Gurbanowa

      10 gün əvvəl

      @Krasnodar Mapper katılıyorum ama inanmaya devam edeceğin

  26. FATİH SULTAN MEHMET HAN

    FATİH SULTAN MEHMET HAN

    13 gün əvvəl

    "TURAN" her Türkün hayalidir...

    • ömer Yigit

      ömer Yigit

      4 gün əvvəl

      @[TR] NothingMan inşallah

    • [TR] NothingMan

      [TR] NothingMan

      11 gün əvvəl

      Ve bir gün bu hayal gerçek olacak

    • Tural Quluyev

      Tural Quluyev

      12 gün əvvəl

      Selam güzel insan

  27. Hacı Ömer Yılmaz Dereyurt köyü

    Hacı Ömer Yılmaz Dereyurt köyü

    13 gün əvvəl

    Aç tavuk kendini buğday ambarından sanırmış.

    • Sm123 Ç

      Sm123 Ç

      10 gün əvvəl

      Ne alaka ?

  28. MC.DevilCraft Owner

    MC.DevilCraft Owner

    14 gün əvvəl

    Abi sıkıntısız şekilde bor madenlerini işleyebilecek ve ülke ekonomisine katkıda bulunuru unuttun Böylece Gayrisafi yurtiçi hasılamız artmaz mıydı?

  29. Malum Kranus

    Malum Kranus

    14 gün əvvəl

    İranı anlayamadım onlar fars yani turk degil

    • HeyTBe TV

      HeyTBe TV

      12 gün əvvəl

      selçuklu döneminde türklerin elindeydi bu yüzden orada türk çok

    • pro pubg oyuncusu

      pro pubg oyuncusu

      13 gün əvvəl

      onlar arap değil fars dır

    • Hasan Çelik

      Hasan Çelik

      14 gün əvvəl

      Var Azerbaycan türküleri yani yaklaşık olarak 80 milyon nüfuslu olan iranın 50 milyonu Azerbaycan türküdür👏👏👏

  30. Furkan Ünal

    Furkan Ünal

    15 gün əvvəl

    bana gore ismi Turkistan olurdu

  31. mohammed Almohammed

    mohammed Almohammed

    16 gün əvvəl

    Yanışın var suriyede ve ırakta 7milyon turkmen var

  32. Erdeniz yüce

    Erdeniz yüce

    17 gün əvvəl

    eğer gerçekten böyle bi şey olsaydı en az 10 yıl sonra bir savaş çıkardı yakutistan la öbür toprakların arasında kalan yabancı toprakları almak için bir savaş vaya rusyanın varlığına tehdit olurduk yada avrupa birliğinin yeni hedefi 3.dünya savaşı ama asya nın çoğu kısmı bize geçerdi ki buda çinliler ile minik bir savaş demekti ama bu en az 3 ay sürerdi ama avrupa ile bir savaş kaçınılmaz olurdu ama yunanistan gerilimi sona ererdi asyayı yeniden yapılandırabilirdik keşke olsaydı

    • METE

      METE

      16 gün əvvəl

      Haklısın kardeşim katılıyorum sana👍👍

  33. Süleyman Ince

    Süleyman Ince

    18 gün əvvəl

    ABİ GAGAVUZYA YI NEDEN SAYMADIN ONLARDA TÜRK DEĞİL Mİ :(

  34. Habil Akdaş

    Habil Akdaş

    20 gün əvvəl

    Pakistan ?

    • Habil Akdaş

      Habil Akdaş

      6 gün əvvəl

      @꧁ནმე꧂ Bilgi İçin Saol Ben Öyle Biliyordum

    • ꧁ནმე꧂

      ꧁ནმე꧂

      6 gün əvvəl

      @Habil Akdaş değil onların ırkı farklı ama azerbaycandan sonra en iyi dostumuz

    • Habil Akdaş

      Habil Akdaş

      11 gün əvvəl

      @zLegai İyice Araştır Bence

    • Habil Akdaş

      Habil Akdaş

      11 gün əvvəl

      @zLegai Türk Ülkesi

    • zLegai

      zLegai

      11 gün əvvəl

      pakistan türk ülkesi değil !

  35. uygar genç

    uygar genç

    21 gün əvvəl

    İran?

    • uygar genç

      uygar genç

      10 gün əvvəl

      @PEYMAN KAPUKAYA teşekkürler

    • PEYMAN KAPUKAYA

      PEYMAN KAPUKAYA

      10 gün əvvəl

      İran topraklarının dört bir yanı Türk toplumları ile dolu, İran Türkler ile sarılmış bir devlet, sadece Azerbaycan Türkleri değil, Türkmenler, Kaşkaylar. Afşarlar VB.... Yani "OĞUZ TÜRKLERİ" ile kaplı devlet toprakları Türk hakimiyeti altında ama devleti yöneten farslar. Zaten İran o yüzden bozuk ve problemli bir ülke, yönetim farsların elinde olduğu için. İran'daki Türk toprakları ayrılsa, Arap ve Kürt bölgeleri de ayrılsa, İran'ın ufacık tefecik toprağı var zaten orijinalinde.

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      İranda Afşar, Azerbaycan Türkmenler gibi birçok Türkler vardır

    • Cavanşir Səfərli

      Cavanşir Səfərli

      16 gün əvvəl

      @Zamin Zeynallı Aleykum salam

    • Ömer Faruk Kocaman

      Ömer Faruk Kocaman

      17 gün əvvəl

      @Zamin Zeynallı ve aleyküm salam

  36. nedenismimböylebendebilmiyorum

    nedenismimböylebendebilmiyorum

    21 gün əvvəl

    Gagavusya yok ayrıca iran arap ülkesi değilmi?

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      İran fars ve Çoğunluk Türktür ama Türk ülkesi değildir

    • yıldırım beyazıt

      yıldırım beyazıt

      16 gün əvvəl

      Babaanne demiştir o

    • Aykut Gültekin

      Aykut Gültekin

      20 gün əvvəl

      İran arap değil ve çoğunlukta diyo mal

  37. beyaz melek

    beyaz melek

    23 gün əvvəl

    Kısacası sonu tanla biten bütün ülkeler

    • Süleyman Ince

      Süleyman Ince

      18 gün əvvəl

      AMA ONA BAKARSAN YUNANİSTAN,BULGARİSTAN ERMENİSTAN BUNLARDA VAR

  38. saeed qalaee

    saeed qalaee

    24 gün əvvəl

    ben zaten iranliyim

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      İran Türkümü yoksa Farsmı

    • Süleyman Ince

      Süleyman Ince

      18 gün əvvəl

      YAV HE HE

  39. Elnure Memisova

    Elnure Memisova

    26 gün əvvəl

    Iranmi

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Elnure Memisova Güney Azerbaycan Afşarlar vs.

  40. Elnure Memisova

    Elnure Memisova

    26 gün əvvəl

    🇦🇿❤🇵🇰❤🇰🇿❤🇺🇿❤🇰🇷❤🇯🇵❤🇹🇲❤🇰🇬🇹🇷❤🇮🇱❤🇧🇦

    • Alisamet Güneş

      Alisamet Güneş

      4 gün əvvəl

      @gkd fjs Yaponya 1. Dünya Savaşında düşman tarafta olmasına rağmen bizim 1012 Türk askerini kurtardı. Üstelik Japonya'da bir Türk adı verilen göl vardır Japonlar orda saygı duruşunda bulunurlar. 2006 yılında Japon Pilot Türkiye'ye sığınıyor ve bizde Japon pilota iyi bakıyoruz ve böylece Yaponya Türkiye ilişkisi çok iyi oluyor Japonya 🇯🇵 🇹🇷

    • Gokhan Bozoglan

      Gokhan Bozoglan

      7 gün əvvəl

      Oraya kktc de koy

    • gkd fjs

      gkd fjs

      10 gün əvvəl

      yaponyanin dexli?

    • KapLex

      KapLex

      10 gün əvvəl

      İsrail ne alaka?

    • Yusuf Buğra acıelma

      Yusuf Buğra acıelma

      16 gün əvvəl

      Bende zaten filistini savunuyorum demedim

  41. ENES talha 06

    ENES talha 06

    Ay əvvəl

    böyle birşey olamaz çünkü rüsyaninda topraklarini aliyo ve rüsya buna asla izin veremez

    • Erdeniz yüce

      Erdeniz yüce

      17 gün əvvəl

      işte bu yüzden sağlam bir sınır çakışması olurdu ama fazla uzun sürmezdi bu sefer amerikanın işin gelir bize yardım edebilirdi bu sebeplerde büyük bir savaş olasılığını göze alamayan rusya farklı yollarla diplomasi oluştururdu ki büyük ihtimalle o diplomaside yakutistan arası mesafe de vizeyi düşürürdü minik çaplı bir ticaret anlaşması yapardı bunun dışında ekonomi zayıflardı

    • Adım Kerem işte Ne sorguluyon

      Adım Kerem işte Ne sorguluyon

      20 gün əvvəl

      Yada orasını işgal ederdi

    • Halit Erver

      Halit Erver

      27 gün əvvəl

      Onlar özerk bölgeler

    • BANU BERKAY EMIR

      BANU BERKAY EMIR

      28 gün əvvəl

      Enes zaten birleseydi diyor

  42. Revan Xaniyev

    Revan Xaniyev

    Ay əvvəl

    Iranin yarisi fars

    • Hamidreza Hosseini

      Hamidreza Hosseini

      Gün əvvəl

      @Cavanşir Səfərli wtf 😐 16 milion azeri

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Çoğu Türk

    • Cavanşir Səfərli

      Cavanşir Səfərli

      16 gün əvvəl

      63,5 Türk

  43. pop craft

    pop craft

    Ay əvvəl

    Abi iran ne alaka

    • Ömer Faruk Kocaman

      Ömer Faruk Kocaman

      13 gün əvvəl

      @卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK] pardon kanka

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      13 gün əvvəl

      Ömer Faruk Kocaman snamı dedim olm

    • Ömer Faruk Kocaman

      Ömer Faruk Kocaman

      14 gün əvvəl

      @卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK] kes lan

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Çoğu Türk afşarlar azerbaycanlılar gibi çok türk var

    • Ömer Faruk Kocaman

      Ömer Faruk Kocaman

      17 gün əvvəl

      @FRZM - Hunter insan bu bilemezmi sen hiç bilmediğin birşey yokmu kimseye cahil demeye hakkın yok cahil birisi varsa o sensin !!!

  44. axmed zaliyev

    axmed zaliyev

    Ay əvvəl

    İran tük sayilmiyor

    • zLegai

      zLegai

      11 gün əvvəl

      güney azerbaycandaki türkler

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Гусейн Залиев Çoğu Diyo reis ve çoğu Türk ever

    • FRZM - Hunter

      FRZM - Hunter

      28 gün əvvəl

      cahil kardeşim

    • Mert Mutay

      Mert Mutay

      Ay əvvəl

      İran ' Fars Türkler ülkede ki en büyük azınlığını oluşturuyor.

    • Batu Han

      Batu Han

      Ay əvvəl

      @سینا امیری 50 milyonda fars yaşıyor o zaman şey gibi A haberin yarım dolar 3,58 demesi gibi İsine geleni alip gerisi atmak

  45. yıldırım beyazıt

    yıldırım beyazıt

    Ay əvvəl

    Rusyanın yarısı gitti artık en büyük ülke kanada

    • Alisamet Güneş

      Alisamet Güneş

      4 gün əvvəl

      @Muhammed Safa Kılıç Abartmayın Yakutistan 3 milyon 17-3 = 14 Milyon Rusya gene en büyük ülke

    • Gokhan Bozoglan

      Gokhan Bozoglan

      7 gün əvvəl

      Nasil oldu

    • Gokhan Bozoglan

      Gokhan Bozoglan

      7 gün əvvəl

      Nasil ya

    • Muhammed Safa Kılıç

      Muhammed Safa Kılıç

      24 gün əvvəl

      Aynen hatta 3. Olur B. Türk Devleti de geçer obu

  46. Tuhaf Schey_uwu

    Tuhaf Schey_uwu

    Ay əvvəl

    abi olucaksa türkiye,azerbaycan ve kazakistan olsun yahu

    • Q A R A B A Ğ

      Q A R A B A Ğ

      23 gün əvvəl

      @Tuhaf Schey_uwu bu dünyada tek Türk yok ki. Hepsi farklı farklı ama ortak noktaları Türk olmaları. Macaristan Bulgaristan falan.

    • Eymen Özen

      Eymen Özen

      23 gün əvvəl

      Aynen

    • Tuhaf Schey_uwu

      Tuhaf Schey_uwu

      26 gün əvvəl

      😔

    • Tuhaf Schey_uwu

      Tuhaf Schey_uwu

      26 gün əvvəl

      Kırgızlar türklüklüklerini inkaar ediyor türkmenistanda kuzey koreden farksız

    • Q A R A B A Ğ

      Q A R A B A Ğ

      26 gün əvvəl

      Türkmenistan Kırgızistan Türk değilmi aw?

  47. Vusal Yusifli

    Vusal Yusifli

    Ay əvvəl

    Rusya’nın içinde olan Türklerin sayı Ruslardan çok deyil. Rusya’nın topraklarını birleştirmemeliydin

    • zLegai

      zLegai

      11 gün əvvəl

      iranı guney azerbaycandaki türkler için koymuş

    • Vusal Yusifli

      Vusal Yusifli

      Ay əvvəl

      Mert Mutay abi doğru söyledin

    • Mert Mutay

      Mert Mutay

      Ay əvvəl

      Ya zaten oralar özerk yani iç işlerinde özgürler ve BM tarafından biliniyorlar. Ancak İran bu yerde harbi çok saçma . Senin dediğin İran için geçerli.

  48. Cinar Hasan

    Cinar Hasan

    Ay əvvəl

    🇭🇺🇦🇿🇹🇷🇺🇿🇰🇿🇰🇬🇨🇾🇹🇲🇮🇷

    • Cinar Hasan

      Cinar Hasan

      2 gün əvvəl

      Aslında o videoda olan bağımsız devletlerikoymuştum

    • Cinar Hasan

      Cinar Hasan

      2 gün əvvəl

      1

    • Cinar Hasan

      Cinar Hasan

      2 gün əvvəl

      Q

    • Batu Han

      Batu Han

      Ay əvvəl

      @Mert Mutay gkry de tanınmıyor Yunanistan ve Türkiye dışında birkac ülke hariç. O bayrak Kıbrıs bayrağı. Tüm dünya nerdeyse hepsi Kıbrıs'ı tek ülke olarak tanıyor ve kuzeyi türk işgalinde tanıyor

    • Mert Mutay

      Mert Mutay

      Ay əvvəl

      Gerçe onun bağrağını koyamazzın tanınmış bir ülke değil.😟😔😔

  49. Batuhan Avcı

    Batuhan Avcı

    Ay əvvəl

    Ve Rusya ve Amerika bize düşman olur

    • Erdeniz yüce

      Erdeniz yüce

      17 gün əvvəl

      hayır rusya ile amerika gerek bilim ve uzay çalışmaları gerek askeri çalışmalar ve gerek askeri yarışmasında rusyanın işine gelmeyen bi şeye kayıtsız kalmazdı amerika ile müttefik olurduk buda amerikanın işine yarar rusyanın önüne geçmesine yardımcı olurdu bir çok bakımdan bu durumda rusya pek de bi şey yapamazdı

    • Eymen Özen

      Eymen Özen

      23 gün əvvəl

      Dostum böyle bişey olmaz çünkü petrol zengini olurdu biizimki

  50. Hakan Danış

    Hakan Danış

    Ay əvvəl

    BU SEVDALAR BOŞUNA LE BU SEVDALAR BOŞUNA

    • Hack Kanalı

      Hack Kanalı

      17 gün əvvəl

      @Hakan Danış hade avrupaya burda linç ederler seni

    • Hakan Danış

      Hakan Danış

      Ay əvvəl

      @somurtuk armut bunun olmayacağını sende biliyorsun bende

    • somurtuk armut

      somurtuk armut

      Ay əvvəl

      Vatan haini

  51. Cinar Hasan

    Cinar Hasan

    Ay əvvəl

    Abi Kırım ve Batı Trakya Cumhuriyeti var

    • Cinar Hasan

      Cinar Hasan

      2 gün əvvəl

      P

    • Mali Mali

      Mali Mali

      Ay əvvəl

      @Mert Mutay aynen ya eskiden kırımdaki türkleri diğer soğuk yerlere götürmüşler☹

    • Mert Mutay

      Mert Mutay

      Ay əvvəl

      @Mali Mali Zaten orası Türk ırkının yansıdığı yerle ancak kırım da şuan maalesef Ruslar yoğun😔.

    • Cinar Hasan

      Cinar Hasan

      Ay əvvəl

      S

    • Mali Mali

      Mali Mali

      Ay əvvəl

      türk ırkından diyorr

  52. Nazire UYSAL

    Nazire UYSAL

    Ay əvvəl

    Abi İran Türk değil ki

    • zLegai

      zLegai

      11 gün əvvəl

      @Houmehr Asg hepimiz türküz hem azeri değil azerbaycan turku guney azerbaycandan dolayı iran türk

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      13 gün əvvəl

      Mert Mutay Ben yanlış anladım pardon

    • Mert Mutay

      Mert Mutay

      14 gün əvvəl

      @卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK] Biliyorum hoş. İran' nin tamamını almış ya sadece Güney Azerbaycan bölgesini alabir dedim. Sen ne anladın?

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Mert Mutay Başka Türklerde var

    • Mert Mutay

      Mert Mutay

      Ay əvvəl

      @HÜSEYİN DEMİRBAŞ Doğru ama yine de farslardan fazla değil ana sadece orayı alabilirdi mantıklı olurdu.

  53. BAY EMOJİ

    BAY EMOJİ

    Ay əvvəl

    İran türk değil

    • Mali Mali

      Mali Mali

      Ay əvvəl

      yav içinde güney azerbeycan bölgesi var . ondan sayılır

    • Game Star

      Game Star

      Ay əvvəl

      Dünyada tek karşılaşılan bir olay var İran da yaşayan İranlı nüfusu İranda yaşayan Türk nüfusundan daha az

    • Pro Noob

      Pro Noob

      Ay əvvəl

      BAY EMOJİ irandaki azerbaycan turkleri icin

  54. Şeyma Buğdaylı

    Şeyma Buğdaylı

    Ay əvvəl

    Abi çok güzel video yapıyorsun Türkiye nin en iyi kanalısın

  55. J'véqnessi Tuirká

    J'véqnessi Tuirká

    Ay əvvəl

    Hayallere gerek yok Azerbaycanla Avrupa birliğine benzeyen bi birlik kursak bile yeter, Yaşasın Azerbaycan Türk Toprağı

  56. Nazarov Tural

    Nazarov Tural

    Ay əvvəl

    Şiələr az olacaq isdəmirəm mən

    • J'véqnessi Tuirká

      J'véqnessi Tuirká

      Ay əvvəl

      Sebep? Kaskaksw

  57. Az Pro

    Az Pro

    Ay əvvəl

    Abi Azərbaycan

  58. Kartal Bey

    Kartal Bey

    Ay əvvəl

    Ne diyosun?

  59. Adolf Arda

    Adolf Arda

    Ay əvvəl

    Bence TURAN olurdu ismi.

    • Erdeniz yüce

      Erdeniz yüce

      17 gün əvvəl

      türk lü bi şey olacağı kesin di yani turan olabilirdi herkes kullanmadı ama olabilirde

  60. Doğan Kırtan

    Doğan Kırtan

    Ay əvvəl

    Kürtler fars değilmi

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Batu Han bide eskiden Iran devleti yok idi eski zamanda Persia idi Iran deyil. Şimdiki İran eski zamanda Perisa ismi idi ve İran olarak deyiştirdi. Ve aslinda Afganistan ve İran topraklari birleşseydi Ariana devleti oluşturacakdı.

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Batu Han Evvela Selam Aleykum sen Afgan Kurt ve Iran tayfasini Irani olarak kaydetmishin ama bu yanlishdir! asil Ariai halkidir Irani deyil!

    • Batu Han

      Batu Han

      Ay əvvəl

      Afganlar İranlılar Kürtler irani halktır

    • Batu Han

      Batu Han

      Ay əvvəl

      Kürtler ve farslar irani bir halk Türkiye Kazakistan gibi düşün Ata aynı

    • Abdulsamet Türkoğlu

      Abdulsamet Türkoğlu

      Ay əvvəl

      Farslar iran'lilar

  61. Minecraft əli Əmrahlı

    Minecraft əli Əmrahlı

    Ay əvvəl

    Çok iyiiiiiiii video yapmışsınız 👍👍

  62. Yiğit Youtube

    Yiğit Youtube

    Ay əvvəl

    abi rusyada bir sürü özerk türk devleti var o yüzden hesaplamasamda büyük türk cumhuriyeti geçerde

  63. TÜRKÜ LERIMIZ

    TÜRKÜ LERIMIZ

    Ay əvvəl

    Çeçenistan

    • Batu Han

      Batu Han

      Ay əvvəl

      Çeçenler kafkas halkıdır türk değil. Çeçenler tarih boyunca kafkasyada var oldular orta Asya'dan göç etmediler

  64. Ömer İskender

    Ömer İskender

    Ay əvvəl

    Abi fark etmemişsin ama diyorsun ya kilometre kare de 1.rusya dan sonra BTD geliyor ama biz Yakutistanı aldık bu durumda rusyanın küçülmesi gerekiyor

  65. Gameman

    Gameman

    Ay əvvəl

    Yakutistan Rusyadan Ayrılacağı İçin Rusya En Büyük Ülke Olmazdı

  66. Tunahan Turan Şaylan

    Tunahan Turan Şaylan

    Ay əvvəl

    Selamlar 🇦🇿🇭🇺🇹🇷🇹🇲🇱🇨

  67. Tunahan Turan Şaylan

    Tunahan Turan Şaylan

    Ay əvvəl

    Abi gagavuzyayı unuttun

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Yunus Emre Bektas Orada malesef artık daha çok rus yaşıyor ;(

    • Yunus Emre Bektas

      Yunus Emre Bektas

      Ay əvvəl

      kırım tatarlarınıda unuttu

  68. Mehmet Efe

    Mehmet Efe

    2 ay əvvəl

    Abi Pakistan Türk ırkından biri değil mi yoksa Türk ırkından bir ülkemi ?

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      Şimdiki Pakistanda olan bazi haklar var Afganlar ve Hintliler. Orada resmi dil Urduca, ve İngilizce, ama Afgan halkı orada yaşadıkları için hem Peştuca hemde Urduca konuşuyorlar, bide Urduca konuşan halklar ise Hint halklardı onlar sonra muslumanlaşdı

    • Yunus Emre Bektas

      Yunus Emre Bektas

      Ay əvvəl

      @Mehmet Efe türk değiller

    • Mehmet Efe

      Mehmet Efe

      Ay əvvəl

      @Kaan Kocak Tşk Kaan

    • Kaan Kocak

      Kaan Kocak

      Ay əvvəl

      Pakistanlılar urduca konusuyolar ondan türkçe konuşmyolar kardeşim

  69. Lom Hard

    Lom Hard

    2 ay əvvəl

    Gagavuzya nerede moldovaya bağlı oguz boyuna mensup türkler

    • Tunahan Turan Şaylan

      Tunahan Turan Şaylan

      Ay əvvəl

      Doğru

  70. haciyev5954

    haciyev5954

    2 ay əvvəl

    3:18 rusyanın şimalındak hansı türk dovletidir ki?

    • Robot Oyuncu

      Robot Oyuncu

      12 gün əvvəl

      @卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK] okey

    • 卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      卐 Furkistan İmparatorluğu 卐 [GHK]

      14 gün əvvəl

      Robot Oyuncu Saha knk Sahra çöldür

    • Robot Oyuncu

      Robot Oyuncu

      2 ay əvvəl

      Yakutistan (Sahra)

    • Y T

      Y T

      2 ay əvvəl

      Özerk devlet Yakutistan

    • Asim Nesibli

      Asim Nesibli

      2 ay əvvəl

      Saxla Yakutiya

  71. haciyev5954

    haciyev5954

    2 ay əvvəl

    🇦🇿🙋🏻‍♂️Azerbaycandan her kese salam olsun türk qardaşlar (🇹🇲🇹🇷🇺🇿🇰🇿🇰🇬)

    • Y T

      Y T

      Ay əvvəl

      @Anadolu leoparı sildi

    • Anadolu leoparı

      Anadolu leoparı

      Ay əvvəl

      @Y T Hangisini kastediyorsun

    • Y T

      Y T

      2 ay əvvəl

      Güney kıbrıs rum yönetimimnin o bayrak sil o bayrağı

  72. REVAN ELEKBEROV

    REVAN ELEKBEROV

    2 ay əvvəl

    azerbaycan ermenistan vidyosununda gorduk rezillik.yeni olan

  73. PEYMAN KAPUKAYA

    PEYMAN KAPUKAYA

    2 ay əvvəl

    OĞUZ - UYGUR tamamda, Türkmen dediğin OĞUZ Türklerine deniliyor zaten, niye ayrı şekilde söyledin. Ayrıca kazak dediğin ise KIPÇAK, Kazak dediğin Kazakistanlılara denilir, soy ile alakası yok. Yani OĞUZ - UYGUR - KIPÇAK olmak üzere 3 Türk toplumu var. Diğer özerk bölgelerde genelde KIPÇAK soyundan geliyor, Macaristan'da dahil, hatta HIRVATİSTAN da kendilerini Kıpçak Türkleri olduklarını açıklamışlardı. Macaristan ve Hırvatistan, Moğol dönemi zamanında kaçıp kendilerini kurtaran kayıp türkler olduklarını söylemişlerdi, Yakutistan (Saha) Türklerini bilmem hangi Türk toplumundan gelir, ona yorum yapamam.

    • PEYMAN KAPUKAYA

      PEYMAN KAPUKAYA

      4 gün əvvəl

      @Game Developer Hırvatistan ve Macaristan Kıpçak türkü, bunu ben uydurmuyorum, bizzat kendileri dediler ve bizzat devlet başkaları söyledi, araştır ve öğren. Hırvatlar, Macarlar, Tatarlar, başkurtlar hepsi kazaklar ve kırgızlar gibi KIPÇAK TÜRKLERİ. Kazaklar ve Kırgızlar, Moğol etkisi altında kaldıkları için tipleri moğollara benzer, Moğol zulümü istilasını birebir yaşadılar çünkü. Ama biz oğuz Türkleri hep göçtüğümüz, Moğol ya da herhangi bir devlete boyun eğmediğimiz için hiçbir devletin etkisi altında kalmadık, kendimizi genlerimizi koruduk. Bunların da hepsini araştırırsan öğrenirsin.

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      Hirvatistandi Macaristandir bu ulkeler ne turkdur ne de Turk soyundan gelmisdir. bide Cingizin kendi imparatorlugu var ya o cok zalim biridi o sadece hem toprak isgal hemde insanlari gozunun yashini bakmadan kiliciyla hepsini teker teker bogazindan gecirmishidi. Ben buna Canilik diyorum o hicde gurur verici bir hareket yapmadi. O Allaha karşı çıkmıştı ve sonunda Çok Şükür geberib gitdi.

  74. HakanÇolaklar - Gacha TR

    HakanÇolaklar - Gacha TR

    2 ay əvvəl

    Pakistan nerde? Moğolistan nerde? İran arap değilmi?

    • isaka uzunalov

      isaka uzunalov

      10 gün əvvəl

      @Game Developer ordaki azeriler de turk ve onlara asimile olmak islemez. onlar asimile olmayan tek irk. kazakistan gibi rus asimilesine kanan ve kendini rus sanan kazak turkleri gibi degiller onlar

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @isaka uzunalov İran sana ne zaman destek verdi ki sen onunla bir birliy kurub onunla yaşıyorun ve İranda olan azeriler sana destek vermezler sana kallesş olarlar

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      ​@umut yılmaz Pakistan Kokleri turk filan deyil lutfen bilip bilmeden konushmayin saygilar!!

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @umut yılmaz kokleri turk filan deyil lutfen uydurmayin kendinizden ve insanlarin kafasini karistirmayin saygilar!!!

    • Turgut Aydoğan

      Turgut Aydoğan

      Ay əvvəl

      @HakanÇolaklar - Gacha TR knk haklısın ama İran Fars.

  75. Oğuz HAN

    Oğuz HAN

    2 ay əvvəl

    Moldova'da Gagauz Türkleri var. Ayrıca Rusya'da bir çok Türk halkı eksik. İran'da Türk soyundan falan gelmiyor!?

    • Mi 6A

      Mi 6A

      Ay əvvəl

      İranda farslardan çok Türkler yaşar.İran Türk çoğunluklu devlet

    • Lom Hard

      Lom Hard

      2 ay əvvəl

      Ayn gagavuz türkleri yok oğuz türkleri onlarda bu burakta her şeyi yarim yapiyor

    • isaka uzunalov

      isaka uzunalov

      2 ay əvvəl

      @Oğuz HAN ama o kadar turkude saymamaklik yapilmaz

    • Kuzey SAKİN

      Kuzey SAKİN

      2 ay əvvəl

      @Oğuz HAN türklr yarısı

    • Oğuz HAN

      Oğuz HAN

      2 ay əvvəl

      @isaka uzunalov Ama İran Türk devleti veya Türk çoğunluklu bir devlet değil.

  76. Brawl Turkeey - Trickshot & Gameplay

    Brawl Turkeey - Trickshot & Gameplay

    2 ay əvvəl

    1:08 %100 Suri

  77. Kafası karışık :3

    Kafası karışık :3

    2 ay əvvəl

    Bulgarları unuttun mu(idristen şimdiki topraklarına göç etmişler)

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      bulgarlar turk deyil turk olsaydi kendileri soylerdi bizde turkuk. Kendinizden adet uydurmayin!!

  78. Ceyhune Memmedeliyeva

    Ceyhune Memmedeliyeva

    2 ay əvvəl

    Bence Azarbaycan ve doğu Türkistan dili aynı selamı aynı bana katılanlar like atsın

    • [TR] NothingMan

      [TR] NothingMan

      Ay əvvəl

      Sadece selamla olmaz ama

  79. Mustafa Yapar

    Mustafa Yapar

    2 ay əvvəl

    0:43 büyük türk devleti değil TURAN BİRLİĞİ 👑👑👑👑👑👑👑🇰🇬🇺🇿🇹🇲🇦🇿🇹🇷🇰🇿🇭🇺

    • İSİMBULAMIYORUMAMK

      İSİMBULAMIYORUMAMK

      Gün əvvəl

      @Game Developer Macaristan Türktür Pakistana Türk Demeyi biliyonuz ama allahın arabına 🇹🇷🇦🇿🇹🇲🇺🇿🇭🇺🇰🇿🇰🇬

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @İSİMBULAMIYORUMAMK Macaristani eklemeyin o turk deyil Macarlardi Turk deyil !! bide Mogullar Macaristani isgal edib ve Turkler orada yasamishlar

    • Mustafa Yapar

      Mustafa Yapar

      Ay əvvəl

      Koydum

    • İSİMBULAMIYORUMAMK

      İSİMBULAMIYORUMAMK

      Ay əvvəl

      Pakistanı sil Macaristanı koy

  80. TÜRKMEN OBASI

    TÜRKMEN OBASI

    2 ay əvvəl

    la garize galı müslümanlıkta şii , alevi ve sünni var

  81. Zalo Laçın Tv

    Zalo Laçın Tv

    2 ay əvvəl

    Yanlis melumatdi vallah

    • Huseyin Karizma

      Huseyin Karizma

      2 ay əvvəl

      Valla doğru soyluyorsun

  82. V FOR VENDETTA

    V FOR VENDETTA

    2 ay əvvəl

    Macarlar turk degil .irandada egemen nufus farsdir 62% oranla.yani videoda biraz sacmaliklar var .ama genel olarak iyi bir video.

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Subhan Abbasli kecmishde Iranda ne qeder turk vardi. Biri ozu Nadir Avshar o da Turkmen Turkudur ama onu kim oldurub tebikide oz Turkleri yeni burdan bilmish ol ki Turk Turku olduren insanlardan ne gozliyirsen Turan birliyin olamsini

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Subhan Abbasli Turkler ozleri hucum etmisdi Macaristani

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @V FOR VENDETTA Aferin sene ne yaxshiki senin kimi insanlar var buda menden sene LIKE. Qardashim sen Irandili yazmisan ha o Iran deyil nede Irani de deyil eslinde Tarixde Ariai tayfasi var biz onlardanig bax Efqanistan Iran Azerbaycan Gurcustan Qerbi Osetiya Almanya Danimarka ta Ingiltereye qeder gedir bu Ariai tayfasi. Qardashim sene sual verirem bes Azerbaycan niye Novruz bayrami kecirirler ama niye indiki Turkiye kecirmir? daha dogrusu Avropa kecirmir cunki onlar Zerdusht adetlerini unutublar Azerbaycanda Albanlar idare edirdiler onlarda Ariai tayfadandir ve hettda Avesta kitabida Ariaililarda var hansiki sadaladigim olkeler

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Subhan Abbasli biliyormusn nasil Hunlarin nesillerden oldugunu ? isgal ederek oldu yoksa Macarsitan asla turk olmazdi bunu kafaniza sokun

    • Subhan Abbasli

      Subhan Abbasli

      2 ay əvvəl

      @V FOR VENDETTA doğru deyirsən

  83. Ibrahimin Kanalı

    Ibrahimin Kanalı

    2 ay əvvəl

    Bence iranın kuzeyini almalıydın

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @STİCK NODES Kurtler turk deyil bunuda unutma Jurtlerin kedni Ana dilli var oda Kurt dili istersen sen bu konu hakkinda arashdira bilirsin Kurt turkmu dur yoksa Kurtmudur!!!!

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @STİCK NODES hayir Irani kontrol edenler Turkdurler ve padishahlik yapanda turklerdir yani hic bir tane gercek Fars kontrol etmedi bunuda bilin bu tarihde var ama Farslar olsaydi iyi olurdu cunki shimdiki Iran lideride Turkdur fars dyil lutfen farslari kotulemeyin

    • STİCK NODES

      STİCK NODES

      Ay əvvəl

      @Kaan Kocak irandada 3milyon kürt yaşıyody galiba

    • STİCK NODES

      STİCK NODES

      Ay əvvəl

      @Kaan Kocak Kürtlerde Türk ailesinden. Yani Türkiye aslında diğer şıkları aksine çok mantıklı geliyor

    • Kaan Kocak

      Kaan Kocak

      Ay əvvəl

      @STİCK NODES kürtler Türkiye,Suriye ve İrak kontrolünde iran varmı bilmiyom

  84. Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

    Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

    2 ay əvvəl

    iranda türk değil irani bir ülkedir ülkenin en büyük etnik grubu azerbeycan türkleridir ama iranı devletini irani olan farslar yönetiyor o yüzden irani devletidir

    • Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

      Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

      9 gün əvvəl

      @Game Developer karşm yaşın küçük galiba büyüyünce anlarsın

    • Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

      Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

      9 gün əvvəl

      @Game Developer dünyada 1.7 milyar müslüman var nerden çıkardın yarısını araplar farslar bizim topraklarımızda yaşıcak kadar üstün bir ırk değiller

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      EGER BIR BIRLIY KURACAKSINIZSA ISLAM BIRLIYI KURUN BU EN GUZEL VE EN COK MANTIKLI OLURDU NE AVURPA NEDE RIUSYA NEDE CIN BUNU ENGELLER CUNKI DUNYANIN YARSINI MUSLUMAN NUFUS VAR..

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      bide sizler Turan birliyini kurmayi unutun cunki hic bir ulke buna anlasmazlar. Evvela bazi Musluman ulkeler buna razi olmazlar size diyecekler ki neden siz Islam birliyi yok Turan birliyi kuruyorsunuz ? sizde diyeceksiniz ki biz Turk Dunyasini olushturmak istiyoruz biz birlikde olmak istiyoruz diyeceksiniz ama sonra nolucak Musluman ulkelerde nefret etmeye bashlayacaklar lutfen boyle seyleri kafanizdan silin bu Turan birliyi olmuyacak bu sadece sizin bir dusuncenizdir. AH keshke Turan birliyi olsaydi da buna yapardik ah keshke Turan birliyi olsaydida tum Ariai tayfalari ortadan kaldirsaydik. BUNLARI HEPSI IRKCILIK DENIR TURAN BIRLIYI KURULSA ÇIN, RUSYA AVRUPA VE AMERIKA BUNU HEMEN ENGELLER BENDEN SOYLEMESI

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      Farslar idare etmiyor ve idare edebilmeyecek cunki onu Turkler engelliyor sen tarihi oku hepsi Turk soyu ama gercek Fars Irani kontrol etmedi bu nedenle

  85. Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

    Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

    2 ay əvvəl

    türkler ırk değildir turan ırkının bir boyudur ve türkiyenin sadece 34 milyonu genetik olarak türktür bana kimse ne mutlu türküm diyene diyen herkes türktür demesin o sadece atatürkün türkiyedeki başka etnik gruplara kendini sevdirmek için söylediği bir sözdür türk olamazsın doğarsın türkler tarihi değiştirdiler biraz araştırın sadece osmanlıyı değil 16 türk imparatorluğunu yüz yirmi küsür türk devletini araştırın neler yapmışlar

  86. doan duran

    doan duran

    2 ay əvvəl

    Abi bir hata var rusya nın toprak buyuklu 17 milyon olmazdı cunku yakutistan aradan cıktığında turk devleti en buyuk olurdu

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      EGER TURKLER BU KADAR NUFUSA SAHIBDIRSE EE NEDEN RUSYANI TURK SOYUNDA OLAN TURK HALKI IDARE ETMIYORLAR CUNKI ORADA TURK AZDIR ODA TATARLARDI ONLARDA ZAYIF HALKDIR

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      ONLAR TURK OLSAYDI ONLAR DA TURK GURURU VE IRADESI OLURDU AMA NE YAZIK KI ONLARDA YOK VE SONUCDA ONLAR TURK DEYILDIR RUSLARDI

    • [TR] NothingMan

      [TR] NothingMan

      Ay əvvəl

      Yakutistan o kadarda buyuk degil bence

  87. Mecit Catilar

    Mecit Catilar

    2 ay əvvəl

    Abi Türkiye komşuları birlesseydi yap ama deniz komsularidabolsun

  88. Gökten Erkoç

    Gökten Erkoç

    2 ay əvvəl

    Neden alevi sünni ayrımı yaptın

    • Gökten Erkoç

      Gökten Erkoç

      2 ay əvvəl

      @Abdullah Varhanlı neye mecbur

    • Abdullah Varhanlı

      Abdullah Varhanlı

      2 ay əvvəl

      Mecbur

  89. Emre BilginTM #2

    Emre BilginTM #2

    2 ay əvvəl

    Eksik bilgiler..

    • Kaan Kocak

      Kaan Kocak

      Ay əvvəl

      @Lom Hard birde kırım yok

    • Lom Hard

      Lom Hard

      2 ay əvvəl

      Evet gagavuzya yok burda

  90. Zohrab Ibrahimli

    Zohrab Ibrahimli

    2 ay əvvəl

    İnşAllah

  91. Ceyhun Oyunda

    Ceyhun Oyunda

    2 ay əvvəl

    Bence genel dil AZƏRBAYCAN TÜRKÇƏSİ olardı çünkü əsil Türkçə bu dildi Türkiyə Türkçəsində artım var

    • turkishbaijan

      turkishbaijan

      Ay əvvəl

      Azerbaycan Türkçesi asla asıl Türkçe olmamıştır. Türkçe sadece basitleştirildi ve yeni kelimeler eklendi şu azerileri anlamıyorum Azerbaycan daha 1900lerde çıktı

    • Kaan Kocak

      Kaan Kocak

      Ay əvvəl

      Heayheheh azeri kardeşim sen azeri olduğun için diyon ama hep azeri türkçesi kullanılamaz burak ın dediği gibi bölgesel olarak Türkçe kullanılır

    • Mete Kaan 1905

      Mete Kaan 1905

      2 ay əvvəl

      @Hakan asıl Türkçe'den kastınız hangi dil? Çünkü eğer eski Türkçe veya atalarımızın dilini kastediyorsunuz bu çok eski zamanlara gidiyor da

    • Hakan

      Hakan

      2 ay əvvəl

      Azerbaycan Türkçesi zamanla ruscanin etkisi altında kalmıştır. Yani asıl Türkçe türkiye türkçesidir.

    • Mete Kaan 1905

      Mete Kaan 1905

      2 ay əvvəl

      @Ibrahimin Kanalı atalarımızın dili flan değil sen atalarımız Asya Hun imparatorluğu nda Azerbaycan Türkçesi konuşmuyordu o zmn konuş bakım o eski dili ve Azerbaycan Türkçesi ata diki diye bişey yok

  92. ÖRÜMCEK ADAM

    ÖRÜMCEK ADAM

    2 ay əvvəl

    bayragı nasıl olurdu

    • [TR] NothingMan

      [TR] NothingMan

      11 gün əvvəl

      @Game Developer savaş kapıda rusyayla savasmakmı turanı kurmakmı

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @[TR] NothingMan ISTER ISTEYIN ISTERSE GIDIN KENDI SOYUNDA OLAN KARDESH ULKELERINIZE ONLAR RAZI OLUCAKMI SIZ GIDIN ONLARDAN BI SORGU SUAL VERIN BAK SIZE NE TEPKILER VERECEKLER

    • [TR] NothingMan

      [TR] NothingMan

      Ay əvvəl

      @Kaan Kocak ya boş yapma istesek şimdi olur

    • Kaan Kocak

      Kaan Kocak

      Ay əvvəl

      @Emir Özdemir nee olma istimali %0000001 nah olur bu zamanlarda kardeşim

    • Emir Özdemir

      Emir Özdemir

      2 ay əvvəl

      ÖRÜMCEK ADAM pek emin değilim ama olma ihtimali çok.

  93. Bir Hytale Oyuncusu

    Bir Hytale Oyuncusu

    2 ay əvvəl

    Macarlar'ı eklemişsin ama Gagavuzlar ve Bulgarlar'ı eklememişsin :/

    • Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

      Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi

      9 gün əvvəl

      @Game Developer bulgarlar karıştılar turanidler mongoloidin bir grubudur kafkasoidlerin degil dünyadaki 257 milyon türkün 180 milyon kadarı mongoloid sen bunları yok sayıp türkler beyaz ırkdan dicek kadar aşağılık birisimisin

    • Bir Hytale Oyuncusu

      Bir Hytale Oyuncusu

      11 gün əvvəl

      @Game Developer Macarlar ve Bulgarlar Türk'tür.

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi FARS DEYIL TURKDUR IDARE EDENLERIN HEPSINI

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      @Bokun İçinde Yüzen Sentinel Yerlisi BULAGRALAR TURAN DEYILDIR ONLAR ARIAI TAYFADANDILAR TURAN VE ARIAN BUNLAR 2-SI KARDESH OLMUSHDULAR

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      MACARLAR VE BULGARLAR ONLAR TURK SOYUNDAN DEYIL DEDIGIM GIBI MOGOLLAR MACARISTANI VE BULGARISTANI ISGAL ETMISHDI VE ORADA TURKLER GITMISHDI YASAMAGA YANI BILDIYIN canii dirler mogollar ve cingizler

  94. Komando

    Komando

    2 ay əvvəl

    İran türk devleti değil

    • Subhan Abbasli

      Subhan Abbasli

      2 ay əvvəl

      @Ömər Məmmədov doğru deyirsən farslarla türklərin sayı eynidi orda

    • Bir insan

      Bir insan

      2 ay əvvəl

      @Burak ÇALIŞKAN Türkmenler ve diğer Türk ırkları da var

    • Burak ÇALIŞKAN

      Burak ÇALIŞKAN

      2 ay əvvəl

      İran'ın 80 milyon nüfusu var.30 milyonu Azerbaycanlı kardeşlerimizden oluşuyor ama bu çoğunluk olmuyor maalesef.

    • Sum Rocky

      Sum Rocky

      2 ay əvvəl

      @Fire Hazretleri evet doğru 50 milyon Azerbaycan türkü vardır

    • Ömər Məmmədov

      Ömər Məmmədov

      2 ay əvvəl

      Iranda 30 milyon Azərbaycanlı var

  95. Xeyale Kerimova

    Xeyale Kerimova

    2 ay əvvəl

    Abi eskiden 2 yıl önce müslüman devletler birleşse nolur? İsimlu videonu neden sildin ki?

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      BILIRSEN NIYE ELE ELEDI O CUNKI IRKCILIG ETDIYI UCUN ELEDIR NE ISLAM NE MUSELMAN DEVLETLERI BIRLESYEDI. O EGER VIDEONU SILMESEYDI ESIL MUSELMAN DEYERDIM AMA BURDAN INSAN DUSHUNURKI BU MUSELMAN DEYIL TAM OLARAG KAFIRLIK SAYILIR O MUSELMANLARIN DUSHMENIDIR TURK DUSHMENI DEYILDIR

    • Galaktik turan imparotorluğu

      Galaktik turan imparotorluğu

      2 ay əvvəl

      Çünki yenisini yaptı

  96. Zeki Şeremet

    Zeki Şeremet

    2 ay əvvəl

    Abi İNŞALLAH 1milyon abone olursun AMİN.

    • Kaan Kocak

      Kaan Kocak

      Ay əvvəl

      Hep kalp için aldı burak geriçek anca 1-2 yılda oluruz ve en sevdiğim kanalsın senin sayende bilgileniyoruz

  97. Mali Mali

    Mali Mali

    2 ay əvvəl

    abi sana dislike atanlar hata yapıyo . sen o videoları yaparken gözlerinden kan geliyor . like atsınlar . videoların çok güzel .

    • Game Developer

      Game Developer

      11 gün əvvəl

      ALA BENDEN SANA DISLIKE IRKCILAR

  98. KAAN KOPAT

    KAAN KOPAT

    2 ay əvvəl

    Azərbaycan dan səlamlar

  99. Before & After

    Before & After

    2 ay əvvəl

    Moldovadaki gagavuzya cumhuriyetini unutmuşsun

  100. Blue Creeper

    Blue Creeper

    2 ay əvvəl

    Abi nolur savaş videoları devametsin

İrəli